خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: رزمایش رهروان شهدا با رمز یا مهدی(عج) از ساعت ۱۰ صبح به صورت همزمان با حضور تیم‌های سرکشی از ۸۰۰ خانواده شهید از صحن امامزاده حسین(ع) آغاز می شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۴۱
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

 

قزوین_سرهنگ پاسدار علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در هفته دفاع مقدس و به پاس از رشادت های خانواده معزز شهدا، رزمایش رهروان شهدا در سطح شهر قزوین برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: در رزمایش دفاع مقدس هر زمان رزمندگان در حال اعزام به جبهه بودند، مردم با اسپند و قرآن و سلام و صلوات آنها را راهی جبهه می کردند و خانواده رزمندگان مورد احترام همه بودند. اما امروز شاهدیم برخی فریب خوردگان و جیره خواران غربی با رزمندگان جبهه جنگ ترکیبی برخورد ناجوانمردانه داشتند از جمله شهیدان علیوردی و عجمیان که بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: پدران و مادران معزز شهدا از دیگر مومنین بسیار محترم و ذخایر ارزشمند. انقلاب هستند. خانواده شهدا با مبارزه و غلبه بر میل و محبت و اشتیاق خود به فرزندان و همسرانشان آنان را راهی میدان جهاد کردند و رنج و دردی که خانواده گرامی شهدا در فقدان عزیزانشان کشیدند هرگز جبران نخواهد شد.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: رزمایش رهروان شهدا با احترام به خانواده معزز شهدا با رمز یا مهدی(عج) از ساعت ۱۰ صبح به صورت همزمان با حضور تیم‌های سرکشی از ۸۰۰ خانواده شهید از صحن امامزاده حسین(ع) آغاز می شود که این تیم ها به سمت منازل خانواده شهدا حرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار